Van Lanschot Bankiers

Er zijn diverse projecten en werkzaamheden verricht bij Van Lanschot Bankiers, ten aanzien van huisvesting. Hieronder een overzicht van bijbehorende taken.

Functie: Projectmanager

  • Klantwens in kaart brengen ten aanzien van (her)huisvesting
  • Geeft advies richting opdrachtgever
  • Maakt projectplan en afstemming met opdrachtgever (demand organisatie)
  • In kaart brengen van wensen ten aanzien van bouwkundige aanpassingen
  • Het aanmaken en beheren van een projectdossier
  • Brengt risico’s en complicaties in kaart en stuur bij waar nodig.
  • Stelt het eindresultaat voorop en houd overzicht.
  • Opstellen en bewaken van het te bewandelen tijdspad.
  • Communiceert met opdrachtgever, klanten, aannemer en overige (externe) leveranciers.
  • Aansturen en bewaken van ICT
  • Maakt een realistische raming van geld, capaciteit en looptijd
  • Houdt rekening met regels, posities, belangen en cultuur in de projectomgeving.
  • Het opdragen van de opdrachten aan betrokken leveranciers
  • Controleren van data outlets t.a.v. voorstel inrichting
  • Controles uitvoeren m.b.t. haalbaarheid, ruimtegebruik, bouwkundige aanpassingen m.b.t. voorstel inrichtingstekeningen
  • Het formeren van een uitvoeringsteam en het plannen en leiden van projectmeetings om de voortgang te bewaken.
  • Het bewaken van efficiency en kwaliteit van de uitvoering.
  • Coördineren van de nazorg acties
  • Maken en bewaken van afspraken met toeleveranciers namens de opdrachtgever binnen de afgesproken kaders van het project
  • Correct rapporteren over de voortgang van de werkzaamheden inclusief budget en planningsconsequenties
  • Tijdig signaleren en rapporteren van knelpunten in de planning aan de projectverantwoordelijke en de opdrachtgever

Enkele resultaten

  • Project herhuisvesting Hoofdkantoor locaties, ca. 600 werkplekken.
  • Project centralisatie bankiers, ca. 200 werkplekken, 6km archief.
  • Project opleveren locaties Beverwijk, Venlo, Heerlen, Maastricht, Amstelveen enz. ca. 300 werkplekken.
  • Project herhuisvesting locatie Amsterdam, ca. 100 werkplekken.
  • Project Herinrichting servicedesk 90 werkplekken.

Functie: Facilitair Manager hoofdkantoorlocaties

  • Aansturen 3 huismeesters 5 hoofdkantoorlocaties Den Bosch, ca. 1000 werkplekken
  • Inventariseren klantwensen
  • Eerste aanspreekpunt voor klanten bij standaard en niet- standaard dienstverlening
  • Onderhouden klantrelaties, met zowel interne als externe klanten
  • Coördineren en contacten onderhouden externe leveranciers, zoals schoonmaak, beveiliging, catering, verhuizen, beveiliging, ICT, groenvoorziening, afvalverzameling, meubilair, enz.
  • Aanvragen en beoordelen offertes.
  • Opstellen huisvestingsplannen
  • Doelmatige kwaliteitsrondes ten aanzien van dienstverlenende leveranciers
  • Adviseren op gebied van facilitair en huisvesting
  • Aansturen projecten
  • Dossiervorming
  • Financiële administratie
  • Budgetbewaking

info@ucility.nl
088-0023088

Donau 90-92
2491 BC Den Haag

Aanvragen afspraak

Vul dit korte formulier in voor het maken van een vrijblijvende afspraak.